سیستم اتوماسیون انبار

سیستم اتوماسیون انبار و تولید بر مبنای بارکد

Barcode-based warehouse automation, production line automation, product coding, product tracing

سیستم های اتوماسیون انبار و تولید، آمار تولید، آمار موجودی و همچنین ورودی و خروجی انبار را به کمک روش های خودکار و به صورت لحظه ای مشخص می کند. این روش بر مبنای کد های از پیش تعیین شده که می تواند به صورت بارکد (تک بعدی یا دو بعدی QR-Code) بر روی محصولات یا قطعات چاپ شده است، عمل می کند. در مواردی نیز می توان از طریق روش های دیگری همچون نصب تگ های آر اف آی دی (RFID Tangs) محصولات را کد گذاری نمود.

کد گذاری محصولات وارد شده به انبار و ثبت ورود و خروج آنها به صورت خودکار و توسط بارکد خوان (Barcode Scanner) باعث می گردد آمارهای انبار (موجودی، ورود، خروج و …) کاملا به روز و قابل اطمینان باشند.

Barcode

همچنین وجود بارکد و خوانش آن توسط بارکد خوان (اسکنر) از بروز خطاهای احتمالی جلوگیری می نماید. این روند باعث می گردد خطا در مقایسه با روش های دستی و اپراتوری کاهش چشم گیری داشته باشد.

سیستم اتوماسیون انبار

در هنگام خروج کالا از انبار، این سیستم قابلیت مطابقت کالای خارج شده با حواله یا فاکتور صادر شده را نیز دارد. این قابلیت به گونه ای عمل می نماید که اشتباهات اپراتوری در هنگام باگیری و خروج کالا از انبار را از بین می برد. در نتیجه کالا هایی که به دست مشتری خواهند رسید، با کالایی که او درخواست کرده کاملا مطابق است.

این سیستم امکان اتصال به نرم افزارهای جامع و ERP را نیز دارد و می تواند اطلاعات انبارها و خطوط تولید را به صورت خودکار به نرم افزارهای مذکور ارسال کند. این اطلاعات می تواند به عنوان داده های اولیه سیستم های جامع و ERP مورد استفاده قرار گیرد و نیازی به ورود اطلاعات آماری تولید و انبارها (انبار مواد اولیه، محصول و …) به صورت دستی نیست.

سیستم اتوماسیون انبار محصول و قطعات شامل سه بخش اصلی می باشد:

۱- تجهیزات چاپ بارکد بر روی کالا

لیبل پرینتر باکد

لیبل پرینتر بارکد

JetPrinter Barcode

جت پرینتر بارکد

۲- تجهیزات خوانش بارکد (بارکد خوان، دوربین های بازرسی و …)

Industrial Barcode Scanner

بارکد اسکنر صنعتی با سیم و بی سیم

Camera Matrix

دوربین نظارتی و چکینگ

۳- نرم افزار و بستر ارتباطی بین تجهیزات

نرم افزار اتوماسیون انبار

نرم افزار اتوماسیون انبار

تجهیزات شبکه بی سیم صنعتی

تجهیزات شبکه بی سیم صنعتی

سیستم های مکانیزاسیون انبار

سیستم اتوماسیون انبار محصول – سیستم اتوماسیون انبار – سیستم اتوماسیون تولید – آمار موجودی انبار محصول و قطعات – سیستم تطابق حواله با کالای خروجی – سیستم اتوماسیون انبار بر مبنای بارکد – انبارداری مبتنی بر بارکد – سیستم انبار تحت بارکد – سیستم های نوین انبارداری – کدینگ انبار محصول – سیستم مدیریت خط تولید – سیستم ردیابی محصول مبتنی بر بارکد – ردیابی تولید – سیستم رهگیری مواد اولیه و محصول نهایی – اجرای پروژه های انبار محصول – مکانیزاسیون انبار مواد اولیه – سیستم بارکد انبار – بارکد خوان انبار – انبارداری بارکد – سیستم مدیریت انبارداری – سیستم انبارداری – سیستم آمار تولید – انبارگردانی خودکار – سیستم انبارداری خودکار – اتوماسیون انبارداری – اتوماسیون انبار دارو – اتوماسیون انبارهای دارویی – انبارداری دارویی – کدینگ انبار – نرم افزار انبارداری و کدینگ انبار – انبار مکانیزه – اتوماسیون انبار قطعات – اسکن بارکد و انجام عملیات تجمیع (Agrreigation)